Polityka zwrotów i refundacji

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, chętnie Ci pomożemy.

Zwroty

Masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu na zgłoszenie zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu:

  • Produkt musi być nieużywany, nieprany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
  • Musi być w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi metkami i akcesoriami, jeśli dotyczy.
  • Wymagany jest dowód zakupu (numer zamówienia).

Produkty niepodlegające zwrotowi

  • Niektóre rodzaje towarów nie podlegają zwrotowi:
  • Produkty łatwo psujące się (np. żywność, kwiaty).
  • Produkty intymne, higieniczne (np. bielizna, stroje kąpielowe) lub kosmetyki ze względów higienicznych.
  • Produkty niestandardowe lub spersonalizowane.

Proces zwrotu

Aby zainicjować zwrot, prosimy o kontakt pod adresem infotoyexpress@gmail.com podając numer zamówienia i powód zwrotu. Przekażemy instrukcje dotyczące zwrotu.

Wysyłka zwrotna

Klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej, chyba że produkt jest wadliwy lub nieprawidłowy. Zalecamy skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia przesyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty zagubione podczas transportu.

Zwroty kosztów

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu kosztów. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on zrealizowany, a kwota zostanie automatycznie przelana na pierwotną metodę płatności w ciągu 5–10 dni roboczych.

Opóźnione lub brakujące zwroty kosztów

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu kosztów:

  • Sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
  • Skontaktuj się z nami pod adresem infotoyexpress@gmail.com.
  • Skontaktuj się ze swoim bankiem; często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy upływa pewien czas.

Wymiana

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam, skontaktuj się z nami pod adresem infotoyexpress@gmail.com.

Anulowanie zamówienia

Zamówienia można anulować tylko w ciągu 12 godzin od ich złożenia lub przed ich wysłaniem. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami natychmiast.